سلام وقتتون بخیر . بنده یک مرغ عشق دارم که ماده است . قبلا دچار خونریزی در برخی از مکان های بدنی می شد که بعدش خوب می شد ولی امروز کلا بی حال بود و دستشویی آبکی می کرد و الان از لونه اش بیرون نمی آید من باید چکار کنم ؟ لطفا راهنمایی ام کنید می خواهم پرنده زنده ام را نجات دهم .اگر دارویی هم احتیاج هست لطفا به من بگید تا تهیه اش کنم؟


سلام وقت بخیر

با توجه به شرایط گزارش شده اوضاع پرنده حساس و بحرانی می‌باشد. برای جبران کمخونی قطره آهن و مولتی ویتامین استفاده کنید ولی قطعا برای درمان کامل به دامپزشکی مراجعه شود.

5/5 - (1 امتیاز)
سلام خسته نباشید، یه سوال خدمت شما داشتم اونم اینکه یکی از اعضای خانواده ما آبله مرغان گرفته اند، میخواستم ... سلام وقت بخیر خیر نگران نباشید آبله مرغان انسان با پرندگان مشترک نیست و بلعکس.
من عروس هلندی خیلی خیلی بیحال شد جوری که تقریبا رو پاش نمی ایسته و هیچی نمی خوره سلام وقت بخیر پرنده شما به شدت بیمار است، حتما به دامپزشکی مراجعه نمایید‌.
سلام عروس من سه تا ج. جه داره که سه تاشون فلج به دنیا اومدن الان دوماهشونه احتمال داره خوب بشن سلام وقت بخیر نمیتوان در مورد آینده آنها نظر قطعی داد ولی تغذیه مولدها نامناسب و ضعیف بوده و باید رسیدگی ...
درود ، حدود یک هفته ای میشه که عروس هلندی گرفتم مشکلش اینه که سایه خودش روی دیوار می افته و فکر میکنه یه عروس ... سلام وقت بخیر، با توجه به توضیحات شما، پرنده احساس تنهایی می‌کند و بهتر هست یک جفت براش تهیه کنید، هم شاداب‌تر ...
مشاهده همه سوالات