سلام وقتتون بخیر ببخشید من یک طوطی برزیلی دارم ک از زمانی ک جفتش مرد شروع کرد به زخم کردن خودش تا به الان ک زخمش بزرگ شده و لرزش بال هم گرفته ولی تغذیش اوکی هس و سرحاله .من چیکار کنم تا خوب بشه دوباره .ممنون میشم کمکم کنید


سلام وقت بخیر

به واسطه از دست دادن جفت، پرنده دچار افسردگی و متعاقبا پرکنی شده است. توصیه به تهیه جفت و معاینه دقیق‌تر جهت تجویز دارو توسط دامپزشک می‌گردد.

یک امتیاز ثبت کنید
پای کبوتر شکستگی ونرم شده میشه راهنمای کنید چجوری خوبش کنم سلام وقت بخیر شربت کلسیم و قطره مولتی ویتامین استفاده کنید و قطعا به دامپزشک مراجعه کنید.
پرنده ای که توی چسب موش گیر کرده و پراش بهم چسبیدن و پرای پشتش هم کنده شدن و نمیتونه پرواز کنه چحوری بتونیم ... سلام وقت بخیر از پنبه آغشته به الکل بدون بود استفاده کنید و قطعا پرها را با دستمال کامل خشک کنید.
سلام عرض ادب پرنده طوطی عروس من چند روزی کسل هستش و اسهال خونی داره سلام وقت بخیر قطعا یک مشکل گوارشی جدی برای پرنده حادث شده و بهتر است توسط دامپزشک پرندگان معاینه شود.
سلام جوجه عروس هلندیم‌رو تازه از مولد جدا کردم اما هرکار میکنم سرلاک نمیخوره فقط ۹ روزشه نمیدونم گرسنه نیست ... سلام وقت بخیر، اگر والدین جوجه را تغذیه نکنند شما مجاز به جدا سازی هستید. بهرحال در شرایط کنونی اجبارا باید ...
مشاهده همه سوالات