سلام بنده یک عروس هلندی دارم که ۸ ماهش بود که خریداری کردم و از بلندی افتاد و یکی از شاه پراش کنده شد (همراه با خون) از وقتی این شاه پر کنده شده اصلا نمیزاره این پر رشد کنه و خودش اون پرو میکنه و فقط هم همون شاه پری که کنده شده بود رو میکنه چه کار کنم شاه پر های دو تا بالش رشد کنن؟


سلام وقت بخیر

شاه‌پر آسیب دیده را توسط باند و تجهیزات موجود در جعبه کمک‌های اولیه به مدت چند روز پانسمان نمایید.

یک امتیاز ثبت کنید
یه جوجه عروس هلندی دو هفته ای دارم که پدرش خاکستری هست و مادرش زرد یه جوجه به دنیا اوردن نوک پایینش از نوک بالایی ... سلام وقت بخیر، منقار پایین بایذ اصلاح و کنترل بشه و هر دو فک بالا و پایین در تراز صحیح قرار بگیرد.
سلام و عرض ادب من یه طوطی برزیلی دارم ۴ ساله دارمش الان چند روزه برای اولین بار داخل فضلش کرم های ریز می بینم ... سلام وقت بخیر اگر موجودات ریز و کرم مانند داخل مدفوع دیده‌اید احتمال ابتلا به انگل‌های گوارشی تا عدم نظافت ...
سلام وقت بخیر عروس هلندیم چرا نوک هاش را به هم میسابونه یا به میله قفس میمالونه سلام وقت بخیر این یک رفتار عادی در بین اکثر طوطی سانان می‌باشد لذا نگران نباشید.
سلام من ی عروس عروس هلندی داریم امروز از صبح خس خس می‌کنه و سپاس عوض شده مشکل از کجاست سلام وقت بخیر پرنده شما درگیری تنفسی دارد لذا برای درمان صحیح بهتر است به دامپزشکی مراجعه نمایید.
مشاهده همه سوالات